Antroji nuotolinė konferencija „Mano mokykla“

Ar žinojote, kad:  Vokietijoje mokiniams neužduodami namų darbai (nes juos jie atlieka mokykloje), Prancūzijoje pamokos vyksta ir po pietų, Turkijoje pietų pertrauka trunka 45 min, o Lenkijoje yra socioterapijos pamoka? Tai  ir dar daugiau sužinojo Erasmus+ Ka2 „Vanduo, žemė, ugnis, oras (vėjas)“ projekto dalyviai iš visą gegužės mėnesį ruoštų pristatymų. Kiekvienas galėjo pasirinkti, kurią iš keturių sričių – bendras mokyklos pristatymas, šventės ir popamokinė veikla, mokyklos tvarkaraštis ir tipinė mokinio diena – norės pristatyti. Projekto dalyviai stengėsi kiekvieną temą pristatyti šmaikščiai ir originaliai kurdami video, animacijas ir skaidres. Darbai buvo patalpinti eTwinning erdvėje, taigi visi turėjo galimybę  pasidžiaugti savo bei projekto partnerių kūrybos rezultatais.

Aptarti nuveiktus darbus bei susipažinti vieni su kitais birželio 10 dieną susirinkome į antrąją nuotolinę konferenciją „Mano mokykla“. Pandemija stabdo tiesioginius mainus, bet šiuolaikinės technologijos visada gelbsti, kai norime pasimatyti. Pirmoje konferencijos dalyje moksleiviai tarptautinėse grupėse prisistatinėjo ir pasakojo, kaip jiems sekėsi atlikti projekto veiklas. Taip pat dalyvavome įdomioje Turkijos mokytojų su savo ugdytiniais sukurtoje veikloje „Papasakok apie save“, kurios metu internetinio rato pagalba dalyviai atsakinėjo į atsitiktinai parinktus klausimus.  Antroje dalyje, Kahoot viktorinoje, kurią padėjo paruošti mūsų mokyklos savanorė iš Italijos Valentina, dalyviai rungėsi, kas geriau įsiminė faktus iš pristatymų, patalpintų projekto eTwinning erdvėje. Džiugu, kad visi nugalėtojai atstovavo skirtingas šalis.

Pabaigoje, palinkėję vieni kitiems įspūdingų vasaros akimirkų ir neužmirštamų atostogų, vylėmės tęsti draugystę susirašinėdami, na, o ateityje susitikti gyvai kurioje nors iš partnerių šalių.

„Šis projektas finansuojamas remiant Europos Komisijai, „Erasmus+“ programos lėšomis, kurią Lietuvoje administruoja Švietimo mainų paramos fondas. Šis kūrinys atspindi tik autoriaus požiūrį, todėl Komisija negali būti laikoma atsakinga už bet kokį jame pateikiamos informacijos naudojimą.”

Aida Balčiūnienė, anglų kalbos mokytoja

Rovena Kvaraciejūtė, projekto koordinatorė